Informatie over de berscherming van persoonsgevens
Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024
Preambule
Het doel van deze verklaring is om u te informeren over de manier waarop Pharmacies by Medi-Market Group NV (hierna genoemd Medi-Market) uw persoonsgegevens verwerkt en gebruikt.Medi-Market houdt zich bij de verwerking van uw gegevens aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (hierna "de AVG") en stelt alles in het werk om uw persoonsgegevens adequaat te beveiligen.Hieronder vindt u verschillende hoofdstukken waarin wordt beschreven waarom Medi-Market uw gegevens gebruikt, welke gegevens zij verwerkt, voor hoe lang, aan wie de gegevens worden doorgegeven.
Dit zijn de belangrijkste punten:
Medi-Market verwerkt uw gegevens voornamelijk voor de opvolging van uw bestelling en in het kader van haar loyaliteitsprogramma dat is opgezet met haar partner
Freedelity
NV. als u zich voor dit programma hebt ingeschreven in een apotheek (programma niet online beschikbaar).
Uw persoonsgegevens worden voornamelijk opgeslagen in de Europese Unie. Als we samenwerken met derden die buiten de EU gevestigd zijn, hebben we de nodige waarborgen voorzien om ervoor te zorgen dat uw gegevens adequaat worden beveiligd en dat u uw rechten kunt uitoefenen;
Om uw rechten uit te oefenen en vragen te hebben over de verwerking van uw gegevens, kunt u contact met ons opnemen via
U kunt sommige van uw rechten (rectificatie, toegang) online uitoefenen via de
MyFreedelity
-app als u daar een account hebt aangemaakt. Het is een snellere manier dan contact met ons op te nemen via e-mail.
I. De verwerkingsverantwoordelijkePharmacies by Medi-Market Group NV, Avenue Cicéron 7, 1140 Evereadministration@medi-market.beOnze functionaris voor gegevensbescherming is per e-mail bereikbaar: dpo@medi-market.beII.
Gedetailleerde informatie over gegevensverwerkingsactiviteiten
1. Beheer van klantgegevens (globaal overzicht)
We verwerken uw gegevens om de gegevens van onze klanten wereldwijd te beheren, om een globaal beeld te krijgen van hun gegevens en onze interacties met hen.·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Basisinformatie: identificatiegegevens (naam, voornaam, titel, geboortedatum, enz.), klantnummer, contactgegevens (e-mailadres, postadres, telefoonnummer)o Interacties: bestelgeschiedenis, winkel/online, verzonden e-mails, loyaliteitspunten, eID gelezen of nieto Communicatiekanalen: opt-in/out mail, sms, e-mail, Myfreedelity·
Grondslag van rechtmatigheid:
o Gerechtvaardigd belang (globaal beheer van klantgegevens)·
Categorieën van ontvangers
o Loyaliteitspartner (NV Freedelity): loyaliteitspartner en onderaannemer voor het klantenbestand https://www.myfreedelity.com/nl/vie-privee·
Bewaartermijn:
o Het loyaliteitsaccount wordt volledig verwijderd op verzoek van de klant of 5 jaar na elke inactiviteit van de klant (geen gebruik in de winkel, geen online bestelling, geen wijzigingen in het online profiel)o In het geval van klantactiviteit worden identificatie- en contactgegevens, evenals informatie over communicatiekanalen opgeslagen zolang de klant actief is.o Interactie- en transactiegegevens (aankoop)gegevens worden 5 jaar na de aankoop of interactie verwijderd.
2. Beheer van loyaliteitsprogramma's – het toekennen van punten en voordelen
Met ons getrouwheidsprogramma EXTRA, in samenwerking met Freedelity, kunt u punten en voordelen ontvangen. U ontvangt loyaliteitspunten bij elke aankoop in de apotheek. Het programma is niet online beschikbaar op deze site.·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Basisinformatie: identificatiegegevens (naam, voornaam, titel), contactgegevens (postadres, e-mail, telefoon), klantnummer, geboortedatum, taalo
Loyaliteit: aankoopgeschiedenis, toegekende punten, interacties, toegekende voordelen, opt-in/out voor communicatie·
Grondslag voor rechtmatigheid:
o De klant kiest ervoor om deel te nemen aan het loyaliteitsprogramma (toestemming).
o Om er deel van uit te maken, worden gegevens verwerkt (noodzakelijk voor het verlenen van de dienst): identificatiegegevens en postadres, keuze van opt-in/out voor communicatiekanalen, aankopen voor de berekening van de toe te kennen punten
o Het e-mailadres en telefoonnummer zijn optioneel (toestemming).o De historiek van aankopen en interacties wordt verwerkt op basis van gerechtvaardigd belang voor een goede opvolging van de toekenning van voordelen
o Aankoopgeschiedenis en interacties worden ook verwerkt om gepersonaliseerde commerciële communicatie per segment te verzenden (zie verwerking).
Categorieën van ontvangers:
o Loyaliteitspartner (NV Freedelity): verwerker voor de database van het getrouwheidsprogramma https://www.myfreedelity.com/nl/vie-privee·
Bewaarperiode
o Het loyaliteitsaccount wordt volledig verwijderd op verzoek van de klant of 5 jaar na elke inactiviteit van de klant (geen gebruik in de winkel, geen online bestelling, geen wijzigingen in het online profiel)
o In het geval van klantactiviteit worden identificatie- en contactgegevens, evenals informatie over communicatiekanalen opgeslagen zolang de klant actief is.
o Loyaliteits-, interactie- en transactionele (aankoop)gegevens worden 5 jaar na de aankoop of interactie verwijderd.
3. Aanmaken van een online account (om te bestellen)
Om online een bestelling te plaatsen op onze website, moet u een klantaccount aanmaken.
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Identificatiegegevenso login (e-mailadres), wachtwoord,
o Keuze uit aanvullende diensten·
Grondslag van rechtmatigheid:
o Identificatiegegevens, login en wachtwoord en keuzes met betrekking tot aanvullende diensten zijn noodzakelijk om de dienst te verlenen·
Categorieën van ontvangers:
o IT-dienstverlener voor accountbeheer (voor bestellingen)o Website beheerder·
Doorgifte buiten de Europese Economische Ruimte: ja, in Zwitserland (garantie: adequaatheidsbesluit van de Europese Commissie) en in de VS (garantie: modelcontractbepalingen)·
Bewaarperiode
o Verwijdering van het account op verzoek of na 3 jaar inactiviteit op het online account (na de laatste interactie)o Transactiegegevens worden 3 jaar bewaard in het bestelsysteem, maar kunnen nog 2 jaar worden bewaard voor statistische of marketinganalyse
4. Beheer van de activiteiten in verband met de voorbereiding van de bestelling en de verzending ervan·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Identificatiegegevenso Afleveradreso Opdrachten·
Grondslag van rechtmatigheid:
o Identificatiegegevens, afleveradres, bestelinformatie zijn nodig om de bestelservice te verlenen·
Categorieën van ontvangers
o IT-dienstverleners voor orderbeheero Leveranciers van de orderpickserviceo Aanbieders van pakketbezorgdiensten·
Doorgifte buiten de Europese Economische Ruimte:
ja, in Zwitserland (garantie: adequaatheidsbesluit van de Europese Commissie); in de VS (garantie: modelcontractbepalingen)·
Houdbaarheid : 3 jaar na bestelling
5. Product- en servicebeoordelingen verkrijgen en plaatsen
Na aankoop heeft de klant de mogelijkheid om een review achter te laten op de site via de Verified Reviews oplossing van de partner Skeepers. Aankondigingen worden gepubliceerd met alleen de voornaam van de persoon en de eerste letter van zijn naam. https://www.netreviews.com/consumers/fr/politique-de-confidentialite/·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Identificatiegegevens: voor- en achternaam van de klant (alleen de voornaam en de eerste letter van de naam van de klant worden gepubliceerd op de site met de beoordeling van de klant)
o Contactgegevens: e-mailadres
o Besteldatum en referentie
o Aankoopbewijs in een van de winkels of online·
Grondslag voor rechtmatigheid: toestemming van de klant·
Categorieën van ontvangers: interne afdelingen van Medi-market, Skeepers, latere datahostingpartner·
Overdrachten buiten de Europese Economische Ruimte: VS (garantie: adequaatheidsbesluit voor het DPF-programma)·
Houdbaarheid: 5 jaar
6. Verlening van dienst na verkoop
Onze dienst na verkoop zal uw vragen beantwoorden en proberen eventuele problemen op te lossen die zich kunnen voordoen met uw producten of met betrekking tot onze diensten.
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Identificatiegegevenso Betrokken bestellingen
o Tickets voor klantenservice
o Retouren en retourgeschiedenis·
Grondslag rechtmatigheid
o Identificatiegegevens, retourinformatie, ondersteuningstickets zijn vereist om after-sales service te bieden·
Categorieën van ontvangers:
o Dienstverlener van after-sales service software.·
Overdrachten buiten de Europese Economische Ruimte: ja, naar de VS (garanties: bindende bedrijfsvoorschriften)·
Bewaartermijn: 3 jaar na het einde van het contact met betrekking tot een verzoek. In geval van een geschil worden de gegevens bewaard tot 2 jaar na het einde van het geschil.
7. Bestelgeschiedenis bijhouden
We houden een geschiedenis bij om een goede opvolging van de interacties met onze klanten te garanderen.
Categorieën van verwerkte gegevens: bestelgeschiedenis en retourzendingen·
Grondslag rechtmatigheid: Gerechtvaardigd belang van Medi-Market bij een goede opvolging van klantinteracties, het toekennen van punten en voordelen (in geval van aanmelding voor het loyaliteitsprogramma)
Categorieën van ontvangers: de loyaliteitspartner die de onderaannemer is voor de database van de klant en het loyaliteitsprogramma·
Overdrachten buiten de Europese Economische Ruimte: nee
Bewaartermijn:
o Transactiegegevens (aankopen) worden 5 jaar na de aankoop of interactie verwijderd, of op verzoek van de klant indien ze niet langer nodig zijn in het kader van andere gegevensverwerking door Medi-Market (bv. geschillenbeheer).
8. Voorbereiding van commerciële communicatie op basis van aankopen van klanten (segmentatie)·
Categorieën van verwerkte gegevens: aankoopgeschiedenis, leeftijd van de klant, geslacht, postcode·
Rechtsgrondslag: het gaat alleen om klanten die hebben ingestemd met het ontvangen van commerciële communicatie. De basis voor rechtmatigheid is het gerechtvaardigde belang bij het aanbieden van commerciële aanbiedingen, voordelen en promoties die interessant zijn voor klanten.
Categorieën ontvangers: partner van het loyaliteitsprogramma (databaseverwerker), aanbieders van e-mail-, sms- of postdiensten·
Overdrachten buiten de Europese Economische Ruimte: ja, naar de VS (garanties: modelcontractbepalingen)·
Bewaartermijn: de transactie- en interactiegegevens die worden geanalyseerd om commerciële communicatie voor te bereiden, worden bewaard tot 5 jaar na de aankoop.
9. Verzenden van commerciële communicatie per e-mail·
Categorieën van verwerkte gegevens: e-mailadres, opt-in/out voor e-mailcommunicatie·
Grondslag rechtmatigheid: toestemming·
Categorieën ontvangers: partner van het loyaliteitsprogramma (databaseverwerker), e-maildienstverlener·
Overdrachten buiten de Europese Economische Ruimte: ja, naar de VS (garanties: modelcontractbepalingen)·
Bewaartermijn: E-mailadressen worden bewaard in het algemene account van de klant zolang deze een loyaliteitsaccount heeft.
Ze worden verwijderd op verzoek van de klant of wanneer zijn loyaliteitsaccount wordt verwijderd. Ze worden echter niet langer gebruikt voor het verzenden van e-mailmarketing als de klant gedurende 3 jaar geen aankoop heeft gedaan of de commerciële communicatie die hem is toegezonden niet heeft geopend (Medi-Market kan in sommige gevallen beslissen om deze periode te verkorten tot 6 maanden).
10. Verzenden van commerciële communicatie per post·
Categorieën van verwerkte gegevens: postadres, opt-in/out voor commerciële communicatie per post·
Grondslag rechtmatigheid: gerechtvaardigd belang bij het toezenden van commerciële aanbiedingen aan klanten·
Categorieën ontvangers: partner van het loyaliteitsprogramma (databaseverwerker), aanbieder van mailingdiensten·
Bewaartermijn: postadressen worden bewaard in het algemene account van de klant zolang deze een loyaliteitsaccount heeft. Ze worden verwijderd op verzoek van de klant of wanneer zijn loyaliteitsaccount wordt verwijderd. Ze worden echter niet meer gebruikt voor het verzenden van marketing per post als de klant gedurende 3 jaar geen aankoop heeft gedaan (Medi-Market kan in sommige gevallen beslissen om deze periode te verkorten tot 6 maanden).
11. Verzenden van commerciële communicatie via sms·
Categorieën van verwerkte gegevens: telefoonnummer, opt-in/out voor commerciële communicatie per sms·
Grondslag rechtmatigheid: toestemming·
Categorieën ontvangers: partner van het loyaliteitsprogramma (onderaannemer van de database) die verantwoordelijk is voor het verzenden van sms-berichten·
Bewaartermijn: Telefoonnummers worden bewaard in het algemene account van de klant zolang ze een loyaliteitsaccount hebben. Ze worden verwijderd op verzoek van de klant of wanneer zijn loyaliteitsaccount wordt verwijderd. Ze worden echter niet meer gebruikt voor het verzenden van sms-marketing als de klant gedurende 3 jaar geen aankoop heeft gedaan (Medi-Market kan in sommige gevallen beslissen om deze periode te verkorten tot 6 maanden).
12. Beheer van specifieke verzoeken van klanten (uitoefening van rechten, enz.)·
Categorieën van verwerkte gegevens: identiteit van de klant of identificatiemiddel (e-mailadres), verzoek·
Grondslag rechtmatigheid: noodzakelijk om aan het verzoek te voldoen·
Categorieën ontvangers: interne diensten (DPO, verschillende afdelingen die bij het verzoek betrokken zijn), externe dienstverleners (advocaten, juridische adviseurs, dienstverleners die bij het verzoek betrokken zijn)·
Doorgifte buiten de Europese Economische Ruimte: in principe niet, tenzij het nodig is om contact op te nemen met een dienst buiten de EER·
Houdbaarheid: 10 jaar (retentie in geval van rechtszaak)
13. Rapportage, statistieken en analyse·
Categorieën van verwerkte gegevens : leeftijd van de persoon, postcode, aankopen (deze gegevens worden gepseudonimiseerd voordat ze intern worden geanalyseerd of geanonimiseerd voordat ze naar externe partners worden verzonden)·
Grondslag rechtmatigheid: gerechtvaardigd belang bij statistieken over de verkoop van producten per regio, leeftijdsgroep, enz.·
Categorieën van ontvangers: interne analysedienst en externe partner gespecialiseerd in het opstellen van statistieken·
Doorgifte buiten de Europese Economische Ruimte: ja, naar de VS (garantie: adequaatheidsbesluit voor het DPF-programma)·
Bewaartermijn: de statistieken die worden opgeslagen zijn geen persoonsgegevens meer. De ruwe gegevens die worden gebruikt om statistieken te maken, zijn gegevens uit onze bestel-, loyaliteits-, e-mail- en personeelssystemen. De bewaartermijn van de ruwe gegevens komt overeen met de termijnen die worden vermeld voor de verschillende uitgevoerde verwerkingen (zie de andere punten over de andere gegevensverwerkingen).
14. Cookies – het beveiligen en optimaliseren van de website·
Categorieën van verwerkte gegevens: cookies, zie details van de informatie die wordt verwerkt in ons cookiebeleid https://medi-market.be/cookies·
Grondslag van rechtmatigheid:
o Noodzakelijke cookies: noodzakelijk om de dienst te leveren (6.1.b) AVG)o Niet-noodzakelijke cookies: toestemming·
Categorieën van ontvangers: zie ons cookiebeleid·
Doorgifte buiten de Europese Economische Ruimte: ja, afhankelijk van de partners die de cookies plaatsen, zie ons cookiebeleid·
Bewaartermijn: zie ons cookiebeleid
15. Facturering· Categorieën van verwerkte gegevens: identificatie-, contact- en aankoopgegevens·
Grondslag rechtmatigheid: wettelijke verplichting·
Categorieën ontvangers: accountants, financiële diensten·
Overdrachten buiten de Europese Economische Ruimte: nee·
Houdbaarheid: 10 jaar (wettelijke verplichting)
16. Sollicitatie- en wervingsbeheer·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Basisinformatie: identificatiegegevens (naam, voornaam), gegevens contact (postadres, e-mailadres, telefoonnummer)
o Gegevens over werkgelegenheid en vaardigheden: taalvaardigheden, vorige banen, cv'so Interacties met de personeelsafdeling, interviews, analyse van vaardigheden.
Grondslag voor rechtmatigheid:
o Voor het beheer van de sollicitaties en de eerste analyse van de vaardigheden: het gerechtvaardigd belang van Medi-Market bij een efficiënt beheer van de sollicitaties, en eventueel bij het verifiëren van de waarheidsgetrouwheid van de gegevens (art. 6.1. f) AVG)
o Voor de analyse van de toepassing en vaardigheden: noodzakelijk in het kader van precontractuele maatregelen die op uw verzoek worden genomen (art. 6.1. b) AVG)·
Categorieën van ontvangers
o Onze leverancier van HR-platforms
o Onze e-mailprovidero De afdeling Human Resources van Medi-Market
o Hiring managers in de verschillende afdelingen van Medi-Market·
Overdrachten buiten de Europese Economische Ruimte:
o Ja, naar de VS. De overdracht vindt plaats op basis van bindende bedrijfsvoorschriften.
Bewaartermijn :
o Uw account wordt 1 jaar na het aanmaken verwijderd.
o De gegevens die u verzendt, worden 1 jaar bewaard op het platform en door de personeelsafdeling.
o Als u ermee instemt dat uw gegevens voor een langere periode in een wervingspool worden bewaard, worden de gegevens bewaard gedurende de tijd die voor die wervingspool is gedefinieerd. Deze periode zal u worden meegedeeld voordat u akkoord gaat met opname in deze reservedatabase.
III. Uw rechtenReactietijd
Op grond van de wetgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens heeft u verschillende rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens. Medi-Market verbindt zich ertoe u te antwoorden uiterlijk één maand na ontvangst van uw verzoek met betrekking tot deze rechten, die hieronder worden beschreven.Om de termijn te laten ingaan, moet de aanvraag volledig zijn. Een sollicitatie wordt nooit als volledig beschouwd zonder zekerheid van ons over uw identiteit. Wij moeten namelijk voorkomen dat uw gegevens aan derden worden doorgegeven. Indien nodig vragen wij u om informatie om uw identiteit te bewijzen.Als uw verzoek complex is of als u meerdere verzoeken bij ons indient, kan deze termijn van één maand met nog eens 2 maanden worden verlengd. Wij zullen u zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van een dergelijke verlenging.Als uw verzoek betrekking heeft op gegevens van ons getrouwheidsprogramma, aarzel dan niet om in te loggen op uw Medi-Market-account in uw Freedelity-app. U krijgt toegang tot uw gegevens, kunt deze wijzigen en uw communicatievoorkeuren aanpassen als u dat wenst.
Welke rechten?
a) Recht op inzage van uw gegevens
Allereerst heeft u het recht op inzage in de gegevens die wij van u hebben. U heeft ook het recht om informatie te ontvangen over de doeleinden waarvoor wij uw gegevens verwerken. U vindt deze informatie in dit beleid, met name in hoofdstuk II. Om uw recht op toegang uit te oefenen en een kopie te ontvangen van de informatie die we over u hebben, kunt u:
Bekijk uw gegevens online op uw
MyFreedelity
-account. Gebruik je login en wachtwoord om veilig in te loggen. U heeft al toegang tot een deel van de gegevens die we over u hebben.
Neem contact op met onze diensten via e-mail (
). In geval van twijfel kunnen wij u vragen om uw identiteit te verifiëren om te voorkomen dat uw gegevens aan derden worden doorgegeven. Het is handig als u in uw verzoek aangeeft tot welke gegevens u inzage wenst te hebben. Dit kan het gemakkelijker maken om uw verzoek te verwerken.
We herinneren u eraan dat gegevens van bewakingscamera's niet toegankelijk zijn als ze de rechten van andere mensen kunnen schenden.
Medi
-Market zal deze beelden alleen vrijgeven via een verzoek aan de politie. Elk verzoek of elke vraag met betrekking tot deze verwerking moet per e-mail (
) worden verzonden.
b) Recht op rectificatie, beperking en verwijdering van uw gegevens
U heeft te allen tijde het recht om uw gegevens te laten corrigeren als deze onjuist zijn.Om dit recht uit te oefenen, kunt u uw gegevens corrigeren in de MyFreedelity-app of contact met ons opnemen via e-mail (administration@medi-market.be).U heeft het recht om te verzoeken om beperking van de verwerking van uw gegevens. Dit is om u te vragen te stoppen met het verwerken van uw gegevens, maar niet om deze te verwijderen. Dit recht kan enkel worden uitgeoefend in de gevallen waarin de wet voorziet, bijvoorbeeld gedurende de periode die Medi-Market nodig heeft om de juistheid te verifiëren van een gegeven dat u betwist of tijdens de verificatie dat het gerechtvaardigd belang van Medi-Market prevaleert boven dat van u.In sommige gevallen heeft u het recht om te verzoeken om verwijdering van uw gegevens. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om gegevens te hebben die Medi-Market wettelijk verplicht is te bewaren of wanneer een bestelling nog in behandeling is.
c) Recht om bezwaar te maken tegen het gebruik van uw gegevens voor andere doeleinden
U hebt te allen tijde het recht om bezwaar te maken tegen het gebruik van uw gegevens, om redenen die verband houden met uw specifieke situatie, wanneer wij deze gebruiken voor ons gerechtvaardigd belang. Wij zullen dan de verwerking van uw gegevens staken, tenzij wij dwingende gerechtvaardigde gronden voor de verwerking kunnen aantonen die zwaarder wegen dan uw belangen, rechten en vrijheden of indien de gegevens noodzakelijk zijn voor de vaststelling, uitoefening of onderbouwing van een rechtsvordering.Om dit recht uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail (administration@medi-market.be). We kunnen u vragen om uw identiteit te verifiëren als er geen zekerheid is.
d) Recht om toestemming in te trekken
Wanneer de verwerking van uw gegevens is gebaseerd op uw toestemming, hebt u het recht om deze te allen tijde in te trekken. Dit heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking van uw gegevens voorafgaand aan de intrekking van uw toestemming. Het is heel eenvoudig om uw toestemming voor het verzenden van reclamemails in te trekken. U kunt zich uitschrijven via de link in de e-mail die u ontvangt, of u kunt uw communicatievoorkeuren wijzigen via de Myfreedelity-app. U kunt ons ook een e-mail (administration@medi-market.be) sturen.
e) Recht op overdraagbaarheid van gegevens
U heeft het recht om de persoonsgegevens die u aan Medi-Market hebt verstrekt, in een gestructureerde, gangbare en machineleesbare vorm te ontvangen, en u heeft het recht om deze gegevens over te dragen wanneer de verwerking is gebaseerd op toestemming en wordt uitgevoerd met geautomatiseerde procedés.Om dit recht uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail (administration@medi-market.be). We kunnen u vragen om uw identiteit te verifiëren als er geen zekerheid is.
f) Recht om een klacht in te dienen bij een toezichthoudende autoriteit
U hebt te allen tijde het recht om een klacht in te dienen bij de bevoegde toezichthoudende autoriteit als u van mening bent dat u bij de uitoefening van uw rechten onrecht is aangedaan. Dit zal waarschijnlijk de Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit zijn. Hun contactgegevens vind je op de website www.gegevensbeschermingsautoriteit.be. Om uw rechten uit te oefenen, dient u zich niet te wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit, maar tot Medi-Market, zoals hierboven uitgelegd.IV. Wijzigingen in dit beleidDeze verklaring is van kracht vanaf de datum die bovenaan deze pagina wordt vermeld.Het kan periodiek worden bijgewerkt om beter aan te sluiten bij de manier waarop uw persoonsgegevens door Medi-Market worden verwerkt.De up-to-date versie vind je altijd op de website van Medi-Market.